دانش آموز

ساخت وبلاگ

خلاصه وبسايت ديکاردو فروش جم  کلش رويال  Clash Royale با 1 دلار رايگان تنها با وارد کردن کد تخفيفي که در متن خبر درج شده است .

Clash Royale

بازي استراتژيک کلش رويال Clash Royale که جديدا بسياري از کاربران به آن پيوسته اند داراي جم و سکه ميباشد که شما ميتوانيد اين جم وسکه ارزان کلش رويال را از وبسايت ديکاردو با قيمت بسيار اندک تهيه کنيد و در بازي Clash Royale بهترين باشيد و در کلن هاي متعدد در برابر دوستان خود برنده بازي باشيد تنها با هزينه اي اندک در سايت ديکاردو .

و مجموعه ديکاردو در کمترين زمان ممکن جم خريداري شده براي بازي  Clash Royale را براي شما ايجاد ميکنند و ميتوانيد از اين جم استفاده کنيد و همينطور با يک پشتيباني 24 ساعته قوي در هر زمان که جم را تهيه کنيد ما براي شما آن را فعال ميکنيم

پيشنهاد استثنايي ما براي خريد جم کلش کلش رويال  از سايت ديکاردو با استفاده از کد تخفيف 1 دلار رايگان از اين سايت است که شما ميتوانيد با وارد کردن Dicardo-new در بخش صفحه خريد کالاي خود در بخش کوپن تخفيف از آن بهره مند شويد

همکنون جم بازي کلش رويال را با کمترين قيمت از سايت ديکاردو تهيه کنيد  و کد تخفيف ويژه ما رو فراموش نکنيد.

clash banner

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : فروش,ویژه,جم,بازی,استثنایی,کلش,رویال,برای,گیمر,های,حرفه,ای,در,سایت,دیکاردو,(,1,دلار,رایگان,),خرید جم بازی , فروش جم بازی , فروش جم رایگان , خرید جم رایگان دیکاردو , فروش جم رایگان کلش آف کلانز ,خرید جم کلش رویال ,فروش جم کلش رویال ,فروش پول ساکر استار , خرید پول ساکر استار , خرید پول Soccer Star , فرروش آنلاین جم ارزان , فروش سکه ارزان ,فروش دلار ارزان بازی , فروش ارزان بازی ,فروش سکه بازی , فروش سکه ارزان بازی ,فروش جم Clash of clans ,خرید جم Clash Of clans , فورش جم Soccer Star, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 298 تاريخ : چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت: 2:02

دندانپزشک خوب در تهران

یکی از مشخصه‌های تهران بزرگ، مرجع بودن این شهر برای کشور است. در کنار امکانات رفاهی، گردشگری، اجتماعی، رجوع ایرانی‌ها برای موارد و نیازهای پزشکی نیز به وفور مشاهده می‌شود.تهران یکی از کلان شهرهای ایران و حتی جهان است. شهری که اگر شما از شرقی‌ترین سمت آن به غربی‌ترین قسمت اش قصد حرکت داشته باشید، شاید یک ساعت نیم تا دو ساعت زمان ببرد.تهران شهری بزرگ با ساکنین بسیار زیاد و جمعیت ثابت بیش از 8 میلیون نفر است. این در حالی است که تعداد افرادی که در تهران رفت و آمد دارند به بیش از 14 میلیون نفر می‌رسد.

به دلیل سکونت بسیاری از متخصصین و صاحب نظران عرصه پزشکی در شهر تهران و قرار داشتن محل کار آنها در شهر تهران، هموطنانمان از سراسر کشور برای درمان به این شهر مراجعه می‌کنند.یکی از موارد درمانی که در تهران به راحتی قابل دسترسی است، رشته دندانپزشکی و سایر رشته‌های تخصصی آن است. این کلان شهر در رشته دندان پزشکی و کلیه تخصص‌های آن، پزشکان حاذق و کارکشته‌ای را در خود جای داده است.

این رشته به دلیل مشکلات رایج دهان و دندان، مورد مراجعه تعداد زیادی از شهروندان قرار می‌گیرد. لذا باید بدانیم، چگونه می‌توانیم یک متخصص ماهر و دندانپزشک خوب در تهران بیابیم و با خیالی آسوده درمان را آغاز کنیم.

روش‌های جستجوی دندانپزشک خوب در تهران

1- جستجو در اینترنت

امروزه یکی از رایج و ساده‌ترین راهکارها جستجو در اینترنت است. کافی است فقط در اینترنت کلید واژه‌هایی همچون دندانپزشک خوب در تهران، مطب دندان پزشکی، دندانپزشک معالج، دکتر دندان پزشک، و غیره را جستجو کنید، می‌بینید که با لیست عظیمی از دندانپزشک ها، مطب‌ها، کلینیک‌های دندانپزشکی، بیمارستان‌های تحت درمان و متخصصین برخورد می‌کنید. اما نکته حائز اهمیت آن است که چگونه می‌توان به جستجو در اینترنت اعتماد کرد:

  • با خواندن نظرات: شما می‌توانید با مراجعه به صفحات دندان پزشکان و مشاهده نظرات مشتریان، از رضایت یا عدم رضایت آنان جویا شوید. البته نمی‌توان به صورت قطعی این مورد را بررسی کرد. اما تا حدی می‌تواند به شما در انتخاب کمک کند.
  • مشاهده مدارک پزشک: با مراجعه به وب سایت دندانپزشک مورد تحقیق و مشاهده مدارک اخذ شده توسط او می‌توان به توانایی، مهارت‌های تخصصی و علم او اعتماد پیدا کرد.
  • تأییدیه‌های دولتی: هر سایت یا مجموعه‌ای که به صورت رسمی و قانونی فعالیت دارد، قطعاً از نهاد یا ارگان دولتی تأییدیه گرفته است. شما با مراجعه به وبسایت دندانپزشک، می‌توانید متوجه شوید فعالیت ایشان قانونی است یا غیر قانونی.

2- تبلیغات کلامی

دومین روش برای پیدا کردن دندانپزشک خوب در تهران، پرسش از کسانی است که به پزشک مراجعه کرده‌اند. قطعاً اگر این افراد از درمان او راضی باشند، بازخوردهای مثبتی نیز نشان می‌دهند. کارشناسان تبلیغات، عقیده دارند قوی‌ترین روش برای ترغیب دیگران، مشتریان راضی هستند؛ کسانی که خود مشکل مورد نظر را داشته و نزد دندانپزشک خاصی، نسبت به رفع آن اقدام کرده، نتیجه مثبتی گرفته و تجربه مثبت خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارند.

شما با مراجعه به این افراد و پرس و جو از چند و چون نحوه درمان، می‌توانید دندان پزشک خوب در تهران را بیابید.

3- مراجعه به تبلیغات در روزنامه‌های کثیر الانتشار

یکی از رایج‌ترین روش برای انتخاب دندان پزشک خوب در تهران، خرید روزنامه‌های معتبر است. شما با مراجعه به بخش تبلیغات این روزنامه‌ها می‌توانید، دندان پزشک نزدیک منطقه خود را پیدا کرده و به او مراجعه کنید. زیرا روزنامه‌های معتبر، برای درج آگهی از آگهی کننده، مدارک معتبر اخذ می‌کنند. بدین صورت هیچ تبلیغاتی به صورت اشتباه و نامعتبر درج نمی‌شود. شما نیز می‌توانید به نیازمندی‌های روزنامه هم مراجعه کنید. البته حتماً در کنار توجه به نیازمندی‌ها، از موارد تحقیقی دیگر برای تأیید دندانپزشک بهره ببرید.

4- مراجعه به مراکز معتبر

یکی دیگر از راههای پیدا کردن دندانپزشک خوب در تهران، مراجعه به مراکز معتبر و معروف در تهران است. زیرا این مراکز برای خدمت رسانی بهتر و کاملتر، تلاش می‌کنند از دندانپزشکان کارکشته و حرفه‌ای در کادر خود استفاده کنند. بنابراین شما با خیال راحت می‌توانید به این مراکز معتبر مراجعه کرده و تحت درمان قرار بگیرید.

بهترین دندان‌پزشک زیبایی

وقتی صحبت از دندان‌پزشکی به میان می‌آید اهمیت پیشگیری و رعایت بهداشت دهان و دندان و اهمیت این عضو ارزشمند بیش از پیش جلوه‌گر می‌شود.

عضوی مهم که سلامتش با سلامت عمومی بدن ارتباط مستقیمی دارد و اگر سلامتی آن به خطر بیفتد باعث بروز مشکلات عدیده‌ای می‌شود و گاه خطرات هولناکی همچون بیماری‌های قلبی را در پی دارد.اما این عضو مهم علاوه بر اثرات گسترده ی خود در سلامتی نقش قابل ‌ذکر دیگری هم دارد که انکارناپذیر است و آن ایفای نقش در صحنه ی زیبایی فرد است.

زیبایی دندان‌ها به‌عنوان اولین جلوه در برخورد افراد با یکدیگر که با شکفتن لبخند ایجاد می‌شود می‌تواند بنیان‌گذار یک رابطهٔ عمیق و خوشایند برای افراد باشد.

این زیبایی گاه با مشکلاتی مواجه است و فرد از نعمت داشتن دندان‌های زیبا و لبخند زیباتر بهره‌مند نیست که می‌تواند دلایل گوناگونی همچون رعایت نکردن اصول بهداشت دهان ودندان، وقوع حوادثی همچون تصادف و ... داشته باشد.

گاه نیز فرد دوست دارد زیبایی لبخند خود را دو چندان کند در حالی که شاید در ظاهر مشکل قابل‌ذکر نداشته باشد.

این قبیل مشکلات و البته خواسته‌ها که تأثیرات بسزایی در زیبایی فرد دارد توسط پزشک متخصص، با نام دندان‌پزشک زیبایی برطرف می‌شود. هرچند هر دندان‌پزشکی می‌تواند این ادعا را داشته باشد که یک دندان‌پزشک زیبایی است زیرا که تمامی شیوه‌ها را آموزش‌دیده است اما تبحر و توان و مهارت باتجربه و دانش بسیار به دست می‌آید.

روش‌های درمان دندان‌پزشک زیبایی

دندان‌پزشک زیبایی مجموعه‌ای از روش‌ها را برای ایجاد زیبایی در دندان‌ها و لبخندها به کار می‌گیرد که هرکدام سهمی در رسیدن به مقصود را دارند که در ادامه به قسمتی از آن اشاره خواهیم کرد.

از دیگر شیوه‌هایی که دندان‌پزشک زیبایی برای رسیدن به زیبایی دندان و لبخند استفاده می‌کند می‌توان به پروتزهای دندان، بازسازی کامل لبخند، لومینیرز و ونیرهای بدون نیاز به آماده‌سازی، پر کردن دندان با مواد همرنگ دندان، بریج‌ها، باندینگ دندان اشاره کرد.

بهترین دندان‌پزشک زیبایی کیست؟

سؤال مهمی که پیش می‌آید این است که اگر فردی به هر دلیلی نیاز به مراجعه به دندان‌پزشک زیبایی پیدا کرد باید به سراغ چه دندانپزشکی و با چه مشخصاتی برود.

برای این منظور در نظر داشتن چند نکته حائز اهمیت است:

  1. داشتن رزومه کاری مشخص و بیشترین تجربه اعمال زیبایی
  2. حسن شهرت در میان همکاران و مراجعه‌کنندگان قبلی دندان‌پزشک زیبایی موردنظر
  3. گواهی‌نامه‌های آموزش و تحصیلی پزشک مورد تأیید مراجع ذی‌صلاح رسیده باشد.
  4. داشتن صبر و حوصله ی کافی برای شرح شرایط و نتایج و خطرات و همچنین ذکر تمامی موارد به‌صورت تفصیلی برای فرد بیمار
  5. رعایت حال بیمار از جهت انصاف و ترجیح دادن سلامت و مصالح بیمار بر منافع شخصی با به کار گرفتن بهترین شیوه‌های درمان
  6. آموزش مراحل آماده‌سازی و طی درمان و همچنین بعد از درمان و پیگیر بودن از احوال بیمار

این موارد می‌تواند شاخصه‌های مناسبی برای تشخیص بهترین دندان‌پزشک زیبایی باشد و اطمینان حاصل کرد که با این پزشک به دندان‌های زیبا و لبخندی زیباتر به زیبایی طلوع خورشید از پشت ابر دست پیدا می‌کنید.

شیوه‌های درمانی دندان‌پزشک زیبایی

اینویزالاین (ارتودنسی نامرئی)
محبوب‌ترین جایگزین بریس‌های ارتودنسی، بریس‌های نامرئی هستند زیرا همانطور که نام آن‌ها نشان می‌دهد، این بریس‌ها دیده نمی‌شوند. این بریس‌ها نیز دندان‌ها را به همان روش بریس‌های معمولی ارتودنسی مرتب می‌کنند، با این تفاوت که هنگام استفاده از آن‌ها، لبخند ظاهر طبیعی خود را از دست نمی‌دهد.

بلیچینگ دندان‌ها


یکی از روش های دستیابی به اصلاح طرح لبخند و داشتن لبخند هالیوودی ، سفید کردن دندان است. سفید کردن دندان متداول‌ترین درمان دندانپزشکی زیبایی است، زیرا می‌تواند به راحتی ظاهر یک لبخند را به طور قابل توجهی بهبود دهد. در حال حاضر، تکنیک‌های مختلفی برای سفید کردن دندان وجود دارد، که برخی از آن‌ها تنها در مطب انجام شده و برخی دیگر در خانه انجام می‌شوند.

لمینت دندان


ونیرها، پوسته‌های فوق نازکی از جنس مواد هم‌رنگ دندان هستند که برای پوشاندن سطح جلویی دندان‌ها جهت بهبود ظاهر لبخند طراحی شده‌اند. ونیرها به صورت سفارشی و متناسب با شرایط هر بیمار ساخته می‌شوند تا دندانپزشک مطمئن شود که آن‌ها کاملاً با دندان‌های بیمار مورد نظر تناسب داشته و ظاهری طبیعی دارند. از لمینت می‌توان برای دندان‌هایی که دچار لب‌پریدگی، لک، عدم همترازی، ناهمواری، ساییدگی یا فواصل غیرطبیعی هستند استفاده کرد.

پروتزهای دندان


نصب پروتز یک عمل دندانپزشکی زیبایی است که از آن برای جایگزین کردن دندان‌های از دست رفته استفاده می‌شود. پروتزهای دندانی راه حل بلند مدتی هستند که بیمار با استفاده از آن‌ها صاحب لبخندی با ظاهری طبیعی و سالم می‌شود. این پروتزها به روش جراحی در استخوان فک کاشته شده و می‌توانند راه حل مناسبی برای تمام افرادی باشند که خواهان جایگزینی دندان‌های از دست رفته و به دست آوردن یک لبخند زیبا هستند (البته به جز کودکان).

اصلاح طرح لبخند


در اصلاح طرح لبخند، با استفاده از یک یا چند عمل دندانپزشکی زیبایی، لبخند بهبود می‌یابد و به اصطلاح دارای لبخند هالیوودی میشود. در این تکنیک، از تمامی درمان‌های مورد نیاز برای بهبود لبخند، از جمله بلیچینگ، نصب ونیر، پر کردن دندان با مواد همرنگ آن، نصب تاج و روکش دندان و بریج استفاده می‌شود.

لمینت سرامیکی و ونیر ها


لمینت های سرامیکی و ونیرهای «بدون نیاز به آماده‌سازی» ونیرهای بسیار نازکی هستند که با آماده‌سازی خیلی کم یا بدون نیاز به آماده‌سازی روی دندان‌ها نصب شده و قادرند ظاهر دندان‌هایی که دچار لک، لب‌پریدگی، تغییر رنگ یا عدم هم‌ترازی هستند، را به طور دائم تغییر دهند.

پر کردن دندان با مواد همرنگ دندان


رزین‌های کامپوزیت، که یک سری مخلوط پلاستیکیِ همرنگ دندانِ حاوی دی‌اکسید سیلیکون هستند می‌توانند به دندان‌ها ظاهری جذاب و سالم بدهند. رزین‌های کامپوزیت، مزایای زیادی نسبت به فیلرهای سنتی نقره یا آمالگام دارند.

بریج‌ها


از بریج‌ها برای پر کردن جای دندان‌های از دست رفته استفاده می‌شود، خالی ماندن جای دندان‌ها می‌تواند باعث مشکلات بسیاری شده و بر ظاهر لبخندتان نیز تأثیر منفی بگذارد.

باندینگ دندان


در این روش از مواد رزینی همرنگ دندان برای بهبود ظاهر دندا‌ن‌های بدرنگ یا لب‌پریده، بستن فاصله بین دندان‌ها، تغییر شکل یک دندان‌ها، یا افزایش ارتفاع یک دندان استفاده می‌شود. باندینگ دندان با استفاده از یک چسب مخصوص و یک نور سخت کننده با شدت بالا انجام می‌شود. در برخی موارد از باندینگ به جای ماده پر کننده آمالگام؛ برای محافظت از بخشی از دندان که لایه‌های محافظ عصب‌های آن از بین رفته‌اند؛ یا محافظت از ریشه‌هایی که به خاطر تحلیل لثه نمایان شده‌اند نیز استفاده می‌شود.


انتخاب دندانپزشک زیبایی


انتخاب یک دندانپزشک زیبایی مناسب برای دستیابی به نتایج مورد نظرتان ضروری است. به خاطر داشته باشید که دندانپزشکی زیبایی، رسماً به عنوان یک تخصص مستقل شناخته نمی‌شود، بنابراین هر دندانپزشکی بدون هیچگونه مشکل قانونی می‌تواند خود را یک دندانپزشک زیبایی معرفی کند. اگر چه نحوه انجام اعمال مربوط به دندانپزشکی زیبایی به تمامی دندانپزشکان آموزش داده می‌شود، اما توانایی دستیابی به سطح بالایی از تخصص در این زمینه نیازمند سال‌ها آموزش و مطالعات گسترده است.

از دیگران بپرسید
اگر هر یک از دوستان یا اعضاء خانواده‌تان درمان دندانپزشکی زیباییِ خوبی دریافت کرده، از وی بخواهید دندانپزشک خود را به شما معرفی کند. در این صورت، شما می‌توانید وب سایت دندانپزشک مورد نظر را مطالعه کرده، با مطب وی تماس بگیرید یا برای یک جلسه مشاوره مقدماتی به مطب او مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از سایر شاغلان حوزه دندانپزشکی که می‌شناسید بخواهید بهترین دندانپزشک زیبایی را به شما معرفی کنند. برای انتخاب دندانپزشک اطفال خوب برای فرزندان خود نیز می توانید از همین طریق اقدام نمایید.

کار دندانپزشکان را ببینید
اکثر دندانپزشکانی که اعمال دندانپزشکی زیبایی انجام می‌دهد، از نتیجه کار خود راضی بوده و مایلند آن را در قالب عکس‌های قبل و بعد از درمان، ثبت کرده و به مراجعین خود نشان دهند. معمولاً، شما می‌توانید این عکس‌ها را به صورت آنلاین یا در آلبوم‌های موجود در مطب دندانپزشک ببینید. مشکلی که در اینجا وجود دارد این است که نمونه‌های قبل و بعد از درمان به صورت آماده در بازار و اینترنت موجود است، بنابراین باید مطمئن شوید عکس‌هایی که به شما نشان داده می‌شوند عکس بیماران واقعی دندانپزشک مورد نظر هستند.

یک فهرست تهیه کنید
حتماً قبل از برگزاری اولین جلسه مشاوره‌ با یک دندانپزشک زیبایی، مشخص کنید که خواهان تغییر کدام جنبه‌ها یا کاستی‌های لبخندتان هستید. لبخندتان را به دقت بررسی کرده و فهرستی از اهداف مورد نظرتان تهیه کنید. در این صورت، هنگامی که یک دندانپزشک زیبایی انتخاب کردید، برای مطرح کردن فهرست خواسته‌هایتان و مقایسه آن با پیشنهادهای دندانپزشک آماده خواهید بود.

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : ایمپلنت,فوری,چگونه,انجام,می,شود,باید ها و نباید های لمبنت دندان, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 273 تاريخ : چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت: 1:20

 

مهمترین رازهای زبان بدن

کلیه ژست ها، حالت ها، رفتارهای حرکتی کلی و جزئی، و حتی ژست و فیگور سخن گفتن بدون کلام و صدا را ارتباطات غیرکلامی یا زبان تن یا body_language گویند. براساس نتايج آخرین تحقیقات به نظر می‌رسد که حدود ۸۰ درصد از ارتباطات انسانی با تن گفتار یا تن گفت صورت می گیرد و نه کلام! بسیاری از بزرگان و حتی پيشوايان دینی معتقدند که بدن ما زبان خاص خود را داشته و پیام هایی مخابره می کند که متاسفانه همیشه هم خوب و مثبت نیست. یک شرکت چند ملیتی آمریکایی تحقیقات گسترده ای را در تگزاس کالیفرنیا انجام داد که بسیار جالب و هوشمندانه است. کار شناسان و محققان این شرکت پس از آزمایش روی بیش از یک میلیون نفر دریافتند که حدود ۹۰ درصد از افراد که از هوش هیجانی بالا برخوردارند کاملا واقف به زبان تن خود و اثرات آن هستند اما…

در ادامه به مهمترین رازهای زبان بدن پس از این آزمایش یک میلیون نفری خواهیم پرداخت.

زبان بدن ایرانی

اول: پراکسیمیز Very close very farلطفا هرگز خیلی نزدیک و خیلی دور نشوید!

خیلی دور یا خیلی نزدیک و به عبارت دیگر توی حلق طرف مقابل یا سینه به سینه شدن اصلا مناسب نبوده و به نوعی بی احترامی و یا بی تفاوتی نسبت به طرف مقابل است. این رفتار توهین آمیز به نوعی به طرف مقابل می گوید من برای شما هیچ ارزش و احترامی قائل نبوده و نیستم و به نوعی با تجاوز و عدم احترام به حریم طرف مقابل مخصوصا جلوی اطرافیان رفتاری بسیار سبکسرانه و در عین حال بی ادبانه و توهین آمیز است.

ژست های آنچنانی: این مدل ژستها و حالتها شما را بسیار مغرور خود شیفته و خود بزرگ بین و یا حتی بنوعی ژست کلاهبردارانه به طرف مقابل نشان خواهد داد. افراد در این حالت معمولا دست به سينه بوده و یا با گارد بسته ظاهر می شوند و این خود تصنعی بودن ژستها را بیشتر نشان می دهد، در حالیکه اگر می خواهید بهتر و بیشتر به نظر برسید باید کف دست هایتان را به صورت ترکیبی وتوانا نشان دهید.

دوم: تکنیک دست به سینه- یک رفتار تدافعی، یک سنگر، یک سد از نوع شیک و مجلسی که در نگاه اول به چشم هر کارشناس زبان بدنی هم می آید. این رفتار از شما و از طرف مقابل نشانه بسیار بسیار بدی است.

سوم: یکی دیگر از رازهای زبان بدن این است که هیچ چیز هیچکس هیچ رفتار گفتار و حتی پنداری آنگونه که به نظر می‌رسد نیست، رفتارهای طرف مقابل و خود شما بسیار بیشتر از آنکه شما تصور کنید می تواند تفسیر مختلفی داشته باشد.

چهارم: تاخر و تقدم- در زبان تن رفتارهای نامتقارن و متفاوت با کلام و مقدم بر کلام و یا رفتارهای نا متقارن علاوه بر حس بد نوعی ریاکاری و دروغ تفسیر می گردد. لطفا به تقارن رفتار و کلام خود و مخصوصا ناهماهنگی رفتارها با کلام در فرد و یا افراد مقابل بسیار بسیار دقت فرمایید.

پنجم: قوز کردن(Hunch)- قوز کردن و جمع شدن و فضای کم اشغال کردن همه و همه بدترین ژستهای بدن است. در مقابل فضای باز اشغال کردن، صاف راه رفتن همه و همه ژست‌های فوق‌العاده خوب است. وقتی قوز کنید و جمع شوید به نظر می رسد که انگار خیلی خسته و بی میل نسبت به بحث یا بودن در آن موقعیت هستید. باید اذعان نمود که معمولا مغز بشر قدرت جسمی را با فضایی که وضعیت فیزیک اندام بدن طرف مقابل ترسیم می نماید محک می زند و این نکته بسیار بسیار مهمی است که در ایران مردم زیاد به آن توجهی نمی کنند یا کمتر توجه می کنند. مثلا ژست مذهبيون دقیقا برخلاف این موارد است که نشان از تواضع و ایمان دارد. برخلافِ ژست مذهبیون، ورزشکاران و افراد با اعتماد به نفس بالا معمولا صاف ایستاده و باشانه های متمایل به عقب و سینه های برافراشته یک حالت اقتدار و ژست عالی و جذاب را ترسیم می کنند. دقیقا این ژستها و حالتها فضای بیشتری از مغز مخاطب را پر کرده حس بسیار خوبی را القا می کند.

اصول مذاکره و زبان 

بدن در صنعت پوشاک

نیاز به اموزش زبان بدن

در آموزش زبان بدن ما به شما می آموزیم که شاه كليد ارتباط و شايد بالا تر از آن، شاه كليد قلب همگان است. از مدير، رئيس، ارباب رجوع و مشترى گرفته تا پدر، مادر، خواهر، برادر، دوستان و حتى معشوق! داشتن اين شاه كليد کمک مى كند شما بتوانيد زندگى بهترى داشته باشيد. توصيه من به شما اين است كه مطالب این وب سایت را سه بار بخوانيد، بار اول به صورت سطحى، بار ديگر كامل و با دقت فراوان و سومين بار مقالات را مرور كنيد نکته برداری کنید. و توصيه ديگر من اين است كه مطالب اين وب سایت را در چند سن مختلف بخوانيد و مهارت آن را كسب كنيد و به تجربه دست پيداكنيد و تجربيات خود را براى ما بفرستيد تا درجلدهاى بعدى از آن استفاده كنيم. ذكر اين نكته حائز اهميت است كه هرگز به نكات اين كتاب و علم خود صددرصد اعتماد نكنيد و حداكثر كمتر از ۵۰ درصد حق داريد به خود اعتمادكنيد و مابقى را براى خطاى احتمالى درنظر بگيريد و به يادداشته باشيد هميشه آن چيزى كه مى بينيد با واقعيت متفاوت است و نگاه شما دچار نقصان است. پس هميشه با نگاهى دقيق و موشكافانه و درعين حال متفكرانه به همه چيز نگاه كنيد در انتهای آموزش زبان بدن ما شما به تمام نکات مهم پیرامون این مسئله اگاهی کامل خواهید داشت .

دورهای اموزشی زبان بدن

آموزش زبان بدن : برگزاری سمینار ، کارگاهها و کلاسهای آموزش تخصصی اصول و فنون مذاکره

جناب آقای دکتر سید مازیار میر مدرس و استاد دانشگاه در حوزه body lanquage

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

 

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : سمینار,رازهای,زبان,بدن,زبان بدن ,رازهای زبان بدن , نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 214 تاريخ : دوشنبه 21 آبان 1397 ساعت: 19:41

راهنمای خرید فرش دستباف؛ ۷ نکته که قبل از انتخاب فرش باید بدانید!

فرش دستباف تنها کف‌پوشی است که بر اثر پا خوردن، نور و شست‌وشو زیبایی‌های آن مضاعف گردیده و هیچ‌گاه چشم‌نوازی خود را از دست نمی‌دهد که این یکی از ویژگی‌های فرش دستباف است. به‌خصوص اگر که فرش دستباف با استفاده از مواد رنگ‌زای طبیعی رنگ شده باشد. فرش دستباف هر چه بیشتر پا بخورد و هرچه بیشتر بماند، ارزش مالی و هنری‌اش بیشتر می‌شود.

در بافت فرش دستباف از  الیاف طبیعی استفاده شده است. به همین دلیل هم در تابستان سرد است و در زمستان گرم، اما فرش ماشینی به خاطر مواد پلاستیکی‌اش این ویژگی را ندارد. به یاد داشته باشید برخی الیاف مصنوعی برای کودکان حساسیت‌برانگیز و برای بیماری‌هایی مانند آسم هم مضر است. اما الیاف طبیعی در فرش دستباف حساسیتی ایجاد نمی‌کنند. فرش دستباف با توجه به استفاده از پشم، ابریشم و پنبه به‌عنوان مواد اولیه در قالی دستباف الکتریسیته‌ی ساکن تولید نمی‌کند. جذابیت دیگر فرش دستباف طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و آرامش‌بخش آن هاست که با هر سبک و سلیقه ای متناسب است.

نسخه ازمايشى

چطور کیفیت فرش دستباف را تشخیص بدهیم؟

تا اینجا با انواع طرح مربوط به فرش دستباف آشنا شدید اما شاید بتوان گفت مهم‌ترین نکته در هنگام خرید فرش، تشخیص کیفیت آن است که در ادامه به توضیح راهکارهایی برای تشخیص کیفیت فرش دستباف و ایراداتی که ممکن است وجود داشته باشد می‌پردازیم.

بررسی فرش از لحاظ طرح و اندازه

برای خرید فرش باید به اندازه‌های آن توجه کرد. از چند سانتی‌متر اختلاف در ابعاد فرش در قسمت‌های بالا و پایین که اصولاً از مشخصات فرش دستباف است می‌توان چشم‌پوشی کرد؛ ولی بیشتر از این به‌خصوص در قالیچه‌های کوچک، عیب فرش به شمار می‌رود. با تا کردن فرش از وسط و روی هم قرار دادن این دو قسمت می‌توان تقارن طرح را نسبت به محورهایی که از مرکز فرش می‌گذرند، تشخیص داد. با متر و یا خط کش مدرج هم می‌توانید فاصله نقاط مختلف فرش را نسبت به هم بسنجید.

دقت کنید اگر اندازه فاصله لبه حاشیه بالایی قالی تا وسط ترنج، بیشتر یا کمتر از ۳ سانتی‌متر با اندازه فاصله آنجا تا لبه حاشیه پائینی تفاوت داشته باشد، از قیمت قالی کم می‌ شود.

به تقارن رنگ در اشکال بافته شده در فرش هم توجه کنید. علاوه بر این دقت کنید موتیف‌ها و اشکال طرح در متن فرش ناتمام گذارده نشده باشد. هر خط و شاخه‌ای، شکل و امتداد طبیعی خود را داشته باشد و ناگهان در میان طرح قطع و ناپدید نشده باشد.

  • بررسی فرش در نور طبیعی؛ توجه به رنگ و اطمینان از ثبوت رنگ‌های آن

فرش را باید از زوایای مختلف و در نور طبیعی بررسی کرد. رنگ فرش در جهت خواب آن تیره‌تر از رنگ آن در جهت عکس خواب فرش به نظر می‌رسد. در نتیجه خطوط طرح در جهت عکس خواب به شکل مشخص‌تری دیده می‌شود. فراموش نکنید رنگ فرش باید در تمام سطح آن یکنواخت باشد. به‌ویژه در فرش‌های کف ساده، دو رنگی و اختلالات رنگ دیده نشود. دقت کنید رنگ فرش به‌اندازه کافی غنی و کامل باشد و قسمت انتهایی پرز با رنگ سطح فرش اختلاف نداشته باشد چون این اختلاف رنگ نشان می‌دهد که فرش با رنگ‌های جوهری رنگ شده است.

نکته: با مالیدن تکه پارچه مرطوب بر روی قسمت‌های رنگ دار مشکوک می‌توانید از ثبوت رنگ‌های فرش اطمینان حاصل کنید.

پرز فرش باید بادوام، درخشان و انعطاف‌پذیر باشد فرش‌های با پرز نرم نسبت به فرش‌های با پرز ضخیم دوام کمتری دارند و همچنین تمایل بیشتری به جذب گرد و خاک داشته و مانند فرش‌های با پرز خشن هم تمیز نمی‌شوند.

بازارچه فرش

  • بررسی پشت فرش از لحاظ نحوه‌ی تراکم، کوبیدگی پودها و یکنواختی طرح

شاید مهم‌ترین عاملی که در انتخاب فرش باید مورد توجه قرار گیرد  بافت آن است. برای بررسی کیفیت بافت بهتر است پشت فرش را بررسی کنید. با مطالعه پشت نکته‌هایی مثل تعداد گره‌ها، نحوه تراکم و کوبیدگی پودها و همچنین یکنواختی طرح را بهتر می‌بینید.

برای مشاوره رایگان در مورد فرشهای دستباف کلیک کنید

 

 

 

 

خرید فرش دستباف ,فروش فرش دستباف ,مشاور برای خرید فرش دستباف , بازار فرش

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : راهنمایی,برای,خرید,فرش,دستباف,در,بازار,فرش,خرید فرش دستباف ,فروش فرش دستباف ,مشاور برای خرید فرش دستباف , بازار فرش , نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 273 تاريخ : دوشنبه 21 آبان 1397 ساعت: 11:17

اعلام جزئیاتی از طرح هوشمندسازی کنتورهای گاز توسط همراه اول

  • اعلام جزئیاتی از طرح هوشمندسازی کنتورهای گاز توسط همراه اول

    با مطالب نوآوری ها و اختراعات بیست ستون همراه باشید.

    همراه اول در جریان کنفرانس خبری خود اطلاعاتی از طرح هوشمندسازی کنتورهای گاز در بستر nb-iot ارائه کرد.

    همراه اول در جریان کنفرانس خود علاوه بر ارائه‌‌ی اطلاعات مرتبط با اینترنت 5g و تفاهم‌نامه‌ی همکاری با دانشگاه صنعتی شریف برای توسعه‌ی آن، جزئیاتی از طرح هوشمندسازی کنتورها توسط این اپراتور را اعلام کرد. همراه اول با راه‌اندازی اولین شبکه‌ی narrowband iot در باند نسل ۴ با فرکانس ۹۰۰ به دنبال هوشمندسازی کنتورهای آب، برق و گاز است. طبق اعلام مسئولین همراه اول، این شبکه تا ۶ طبقه زیر زمین هم پوشش خوبی ارائه می‌دهد؛ با توجه به این که بیشتر کنتورهای خانه‌ها در زیر زمین و طبقات زیرین ساختمان قرار دارند چنین پوششی لازم به نظر می‌رسد. 

    همراه اول در سال ۱۳۹۵ تفاهم‌نامه‌ای را با شرکت ملی گاز برای هوشمندسازی کنتورها منعقد کرده است؛ این اپراتور همچنین اولین تست موفق کنتور گاز مبتنی بر nb-iot را چهار روز پیش با موفقیت انجام داده است. در تفاهم‌نامه‌ی امضا شده در توسط شرکت ملی گاز و همراه اول قرار است در فاز نخست ۵۰۰۰ کنتور هوشمندسازی شوند. 

    منبع ما

    با بیست ستون همراه باشید

    به تلگرام ما بپیوندید

    5 ستاره از 5 در 1 رای

    عنوان این مقاله : اعلام جزئیاتی از طرح هوشمندسازی کنتورهای گاز توسط همراه اول

    رای شما :

    زمان دقیق: 2017-07-16T11:00:04+04:30

منبع: مجله اینترنتی بیست ستون  

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : اعلام,جزئیاتی,از,طرح,هوشمندسازی,کنتورهای,گاز,توسط,همراه,اول, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 265 تاريخ : دوشنبه 21 آبان 1397 ساعت: 0:41

کسب و کار خود را به فراتر از مرزها گسترش دهید

Mina Exchange Logo

 
سلام دوستان. اگر در زمینه فروشگاههای اینترنتی فعالید ، اگر یک برنامه نویس ماهرید یا طراحی سایت میکنید ومی خواهید به دلار کسب در آمد بکنیدو به نحوی میخواهید کسب و کارخود را گسترش دهید ان هم فراتر از مرزهای کشور . و یا حتی اگر میخواهید خرید و فروش کنید از سایت های بین المللی، از سایت هایی مثل Ebayو .. اما تمامی این موارد به علت تحریم های ایران برایتان امکان پذیر نیست.

به www.mina- exchange.comمراجعه کنید.

 

     


1-ارائه درگاه پرداخت بین المللی (ارائه درگاههای پرداخت بین المللی برای وبسایتهای فروشگاهی و خدماتی(
Upwork/Freelancer اکانت وریفای شده·
2-تسهیل خرید و فروش در Ebayبرای ایرانیان داخل کشور (تهیه سفار شات شما از سایت Ebayو ارائه
خدمات پشتیبانی و ارتباط با خریدار، جهت ارسال و اطمینان از محصول(
3-ارائه کارتهای ویزا و مستر بین المللی با شرایط و خدمات ویژه
4-پرداختهای ارزی آنلاین (انجام هرگونه پرداخت آنلاین در سراسر دنیا بدون محدودیت (
5-ارسال حواله ارزی (ارسال حواله به تمامی کشورها، بدون محدودیت و در سریعتترین زمان ممکن (
6-تبادل آنلاین انواع ارزهای الکترونیکی به صورت خودکار
7-فروشگاه اینترنتی بین المللی ( Miman Eshopمحصولات و خدمات خود را از طریق سایت ما به مشتریان
خارجی بفروشید)

خدمات فوق را در  www.mina- exchange.comدریافت کنید.
 

 EBay logo.svg


اگر میخواهید از EBAyخرید کنید یا اگر میخواهید اجناس خود را در Ebayبه فروش بگذارید:


خدمات ما به فروشندگان


-1قرار دادن کلا یا خدمات شما در وبسایتEbay
-2انتقال پیامهای دریافتی از خریداران به فروشندگان و بالعکس
-3رابطه مالی شما بین خریدار و فروشنده
4-تبلیغات محصول شما در شبکههای اجتماعی و گروههای تلگرام و اینستاگرام ما
5-ارائه گزارش از بازدیدها و ارائه اسکرین شات
6-خریداران شما از سراسر دنیا خواهند بود

 


شرایط خدمات به فروشندگان


1- قانونی بودن خدمات و کالای مورد نظر
2- ارائه اطلاعات دقیق از محصول و زمان ارسال، نوع ارسال و زمان تحویل
3- تعداد موجود از هر محصول
4- کشوری که محصول یا خدمات از آنجا ارسال میشود
5-ارائه سایز بندیهای موجود (در صورت نیاز)
6- زمان نمایش هر محصول در وبسایت ۴۱روز میباشد.
7- پرداخت به فروشنده توسط ما پس از یک هفته از دریافت و رضایت از محصول یا خدمات توسط خریدار می باشد.


خدمات ما به خریدارن


·تهیه سفارشات شما از سایتEbay
·ارائه خدمات پشتیبانی و ارتباط با خریدار، جهت اطمینان از دریافت محصول توسط خریدار و رضایت خریدار
 

اطلاعات بیشتر در

www.mina-exchange.com/ 
 

درگاههای پرداخت بین المللی, درگاه فروش خارجی, فروش در, ebay اکانت, freelancer اکانت, upwork Skrill اسکریل, PayPal پی پل,

درگاههای پرداخت بین المللی, درگاه فروش خارجی, فروش در, ebay اکانت, freelancer اکانت, upwork Skrill اسکریل, PayPal پی پل,

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : خرید,و,فروش,کنید,از,سایت,های,بین,المللی,درگاههای پرداخت بین المللی, درگاه فروش خارجی, فروش در, ebay اکانت, freelancer اکانت, upwork Skrill اسکریل, PayPal پی پل, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 288 تاريخ : يکشنبه 20 آبان 1397 ساعت: 1:27

چگونه ويزاي شينگن بگيريم

ويزاي شينگن

ويزاي شينگن

اگر قصد سفر به يکي از کشورهاي حوزه شينگن را داريد بايد براي ورود به آن ويزاي شينگن  دريافت کنيد

مراحل درخواست و صدور ويزاي شينگن بسته به نوع ويزاي درخواستي شما کمي تفاوت دارد و شايد در ليست مدارک مورد نياز کمي با هم فرق داشته باشيند ولي ميشه گفت 90% شرايط و مدارک کليه کشورهاي عضو اتحاديه شينگن يکي هستند. ما قصد داريم در اينجا نحوه دريافت ويزاي توريستي شينگن را بررسي کنيم.

مراحل دريافت ويزاي توريستي شينگن به شرح ذيل مي باشد:

زمان بندي و برنامه ريزي

قبل از هر چيزي به ياد داشته باشيد که براي اقدام دريافت ويزاي شينگن وقت کافي داشته باشيد بهتر است براي اين کار سه ماه زمان در نظر بگريد برخي از کشورها به زمان  بيشتري نياز دارند . مثلا کشور آلمان زير 90 روز وقت سفارت نمي دهد.

وقت سفارت

وقت سفارت

اينکه قصد سفر به کدام کشور را داريد اولين گام هست. شما بايد با توجه به برنامه سفر خود اقدام به درخواست ويزاي شينگن کنيد. اصولا بايد از کشوري که اول از همه به آن ورود مي کنيد درخواست ويزا کنيد و يا کشوري که بيشترين اقامت را دv آن داريد: براي مثالشما قصد سفر به دو کشور ايتاليا و فرانسه داريد شما از ايران به ايتاليا سفر ميکنيد و از فرانسه بر مي گرديد در اين صورت بايد از سفارت ايتاليا درخواست ويزا کنيد.

کسب اطلاعات در مورد ويزاي  شينگن

بعد از اينکه مقصد خودتون را انتخاب کرديد بايد ليست مدارک مورد نياز جهت دريافت ويزاي شينگن را بررسي و شروع به تکميل آنها کنيد. ما در اينجا مدارک ويزاي توريستي شينگن را مورد بررسي قرار مي دهيم فقط توجه داشته باشيد که درسته تمام کشورهاي عضو اتحاديه شينگن ويزاي يکساني را صادر مي کنند ولي ممکن است در برخي از موارد تفاوت هاي کوچکي با هم داشته باشند از جمله وقت سفارت ، ترجمه مدارک و … پس قبل از هر اقدامي به سايت سفارت مورد نظر مراجعه کنيد و چک ليست خود را بررسي کنيد حالا مدارک مورد نياز ويزاي شينگن را بررسي کنيم:

فرم ويزاي شينگن

فرم ويزاي شينگن

  • فرم تکميل‌شده درخواست ويزاي شينگن

    • تکميل فرم درخواست ويزا اولين مرحله براي تعيين وقت سفارت جهت مصاحبه و تحويل مدارک هست بهتر است اين فرم را به صورت آنلاين از سايت رسمي سفارت مورد نظر دانلود کرده وبه همراه ديگر مدارک در روز مصاحبه تحويل دهيد : نکته مهم اينکه برخي از سفارت ها اين فرم را به صورت دست نويس هم قبول مي کنند ولي ما تاکيد مي کنيم اين فرم را به صورت تايپ شده ارائه کنيد تا به دليل ناخوانا بودن به مشکل نقص مدارک برخورد نکنيد
  • شناسنامه و کارت ملي

    • ترجمه شناسنامه و کارت ملي  به همراه کپي تمام صفحات
  • پاسپورت ( گذرنامه )

    • اعتبار گذرنامه براي درخواست ويزاي شينگن بايد 6 ماه از تاريح درخواست ويزا باشد و همچنين بايد داراي دو صفحه خالي باشد. همچنين کپي از صفحات گذرنامه به همراه ويزاي قبلي گذرنامه قبلي هم الزاميست
  • عکس رنگي سه قطعه

    • ويژگي هاي عکس براي درخواست ويزاي شينگن بايد جديد باشد و مطابق با ظاهر فعلي شما در ساز 3.5 در 4.5 رنگي با زمينه سفيد و 70% آن چهره درخواست کننده باشد بدون لبخند و بدون عينک و اين عکس روي ويزاي شما چاپ خواهد شد.
  • مدارک شغلي و اسناد ملکي

    • مدارک شغلي به صورت کلي عبارتند از :روزنامه سمي ، جواز کسب ، گواهي اشتغال به تحصيل ، گواهي اشتغال به کار روي سربرگ محل کار به همراه مهر و امضاي مديرعامل که در آن سمت شغلي ، مدت اشتغال به کار و حقوق ماهيانه درج شده باشد. لازم به ذکر است اين مدارک بايد ترجمه شده و به همراه اصل آن در روز مصاحبه تحويل شوند.
    • پرينت بانکي با گردش سه ماه آخر و مانده حساب به زبان لاتين که آن را بانک براي شما صادر مي کند اعتبار اين پرينت فقط يک ماه از زمان صدور مي باشد. البته برخي از سفارت ها ممکن است از شما پرينت شش ماه را درخواست کنند.
    • همراه داشتن اصل و ترجمه سابقه بيمه تامين اجتماعي در صورت دارا بودن
    • سند ملکي به نام شخص درخواست کننده، اصل و ترجمه‌ سند در زمان روز مصاحبه ارائه گردد که اصل سند هنگام تحويل بقيه مدارک به مسافر بازگردانده خواهد شد.
  • برنامه سفر که شامل رزرو بليط رفت و برگشت مي باشد . بايد منطبق را درخواست باشد. ما مي توانيم به شما يک رزرو معتبر به همراه مهر و سربرگ ارئه کنيم (02147620660)

بيمه مسافرتي

رزرو بليط هواپيما

رزرو بليط هواپيما

  • بيمه مسافرتي با پوشش حداقل 30.000 يورو که تمام هزينه هاي پزشکي و اضطراري را پوشش دهد و مطابق با مدت اقامت درخواست کننده باشد. ما مي توانيم با تخفيف ويژه براي شما بيمه مسافرتي معتبر و مورد تاييد سفارت را به صورت آني صادر کنيم(02147620660)

بيمه مسافرتي

  • رزرو هتل و برگه تاييده واچر هتل براي کل اقامت مطابق با درخوايت ويزا اين زرو بايد کاملا معتبر و قابل استعلام باشد.برخي از سفارت هاي مانند يونان و آلمان اصل تاييده را روي سربرگ هتل( واچر سربرگ هتل ) با مهر امضا از شما طلب مي کنند.ما مي توانيم در اين زمينه در خدمت باشيم (02147620660)

 

وقت سفارت

بعد از اينکه چک ليت مدارک درخواست ويزاي خود را آماده کرديد زمان دريافت وقت سفارت هست شما بايد براي مصاحبه و تحويل مدارک خود وقت بگيريد که به آن وقت سفارت گقته مي شود.شما مي توانيد با مراجعه به سايت سفارت از نحوه دريافت وقت و همچنين تاريخ هاي آن مطلع شويد وقت سفارت خود را نهايي کنيد و يا مي توانيد از کمک ما بهره مند شويد(02147620660) تا در اولين فرصت وقت سفارت شما را نهايي کنيم.

مصاحبه جهت اخذ ويزاي شينگن

وقت مصاحبه ويزاي شينگن

وقت مصاحبه ويزاي شينگن

پس از تکميل مدارک و دريافت وقت سفارت نوبت به روز مصاحبه مي رسد. در اين شما ضمن تحويل مدارک بايد براي انگشت نگاري اقدام کنيد.بعد از انگشت نگاري و مصاحبه مدارک ويزا به همراه هزينه ويزا و خدمات از شما دريافت مي شود به شما رسيد تحويل مي دهند و بايد منتظر جواب از جانب سفارت باشيد.

هزينه ويزاي شينگن

هزينه ويزاي شينگن

هزينه ويزاي شينگن

هزينه ويزاي شينگن به صورت نقد دريافت مي شود بهتر است مقداري پول خرد هم همراه داشته باشيد چون هزينه خدمات هم به صورت يورويي از شما دريافت مي شود

  • کودکان صفر تا 6 سال : رايگان
  • کودکان 6 تا12 سال : 35 يورو
  • افراد بالاي 12 سال: 60 يورو

جواب نهايي ويزاي شينگن

بعد از گذشت 14 تا 21 از زمان انگشت نگاري جواب ويزاي شما آماده مي شود. در اين روز با ارائه رسيد مي توانيد گذرنامه خود را به همراه ويزا دريافت کنيد در صورتي که ويزاي شما صادر نشده باشد .يا به اصطلاح ويزاي شما ريجکت شده باشد در برگه اي دلايل آن را به شما اعلام مي کنند و شما از زمان تحويل اين برگه 30 روز وقت داريد تا اعتراض خود را اعلام کنيد تا به درخواست شما رسيدگي شود.

ريجکت ويزاي شينگن

مشخصات ويزاي شينگن:

روي ويزاي شما دو تاريخ وجود دارد يک تاريخ اعتبار ويزا که شروع و پايان آن مشخص هست و يک مدت زماني که شما مجوز اقامت در آن را داريد به خاطر داشته باشيد اقامت بيش از حد در حوزه شينگن مي تواند عواقب سختي براي شما داشته باشد.

آژانس مسافرتي   افتخار دارد در کليه مراحل اخذ ويزاي شينگن از ابتدا تا انتها با خدمات خود در کنار شما باشد:

  • دريافت وقت سفارت کليه کشورها
  • ترجمه مدارک جهت ارائه به سفارت (با تخفيف باور نکردني)
  • صدور بيمه نامه مسافرتي مورد قبول کليه سفارت ها
  • رزرو بليط هواپيما
  • رزرو هتل و واچر رسمي مورد تاييد و قبول کليه سفارت ها
  • رزرو بليط پروازهاي داخلي و بين المللي کليه کشورها
  • رزرو بليط قطار داخلي اروپا
جهت کسب اطلاعات بيشتر با ما تماس بگيريد
(02147620660)
 

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : چگونه,ویزای,شینگن,بگیریم,آژانس مسافرتی فرازشید سیر , نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 193 تاريخ : پنجشنبه 17 آبان 1397 ساعت: 8:13

جاذبه های گردشگری ژاپن - قسمت 1

۱-کوه فوجی Fuji

کوه فوجی Fuji

بدون شک نقطه عطف شناخته شده کشور ژاپن،  کوه با شکوه فوجی (فوجی سان) است که بلندترین قله کوه  این کشور است با ارتفاع ۳۷۷۶ متر و قرار دارد در منطقه جنوب شرق ، این کوه به اندازه کافی بلند است که با فاصله ۱۰۰ کیلومتری از توکیو دیده شود . کوه فوجی قرن ها هست که محل توجه جشن ها و فرهنگ محلی قرار گرفته شده است و به همین دلیل  یونسکو نیز در سال ۲۰۱۳ از لحاظ فرهنگی به آن اهمیت داد و آن را در میراث جهانی ثبت کرد . بخشی از پارک ملی فوجی به نامIzu -Hakone به رسمیت شناخته شده است ، کوه فوجی توسط بیش از یک میلیون نفر مردم هر ساله در تابستان برای تماشای طلوع آفتاب از قله آن مورد بازدید قرار می گیرد.

۲ -امپریال Imperial توکیو

امپریال Imperial توکیو

یکی از نقاط عطف گردشگری در توکیو کاخ سلطنتی است که دارای پارکی با قدمت قرن ۱۷ است که توسط دیوارها و خندق هایی احاطه شده است . نکته قابل توجه اینجاست هنوز هم امکان دیدن کل مناطق قصر وجود ندارد ( احتمالا فقط مخصوص همان خاندان های سلطنتی است ) اما قسمتهایی برای پیاده روی فعال است و حس بودن در یک قصر سلطنتی زمانهای قدیم را خواهید داشت .علاوه بر خود قصر بسیاری از نمایش ها مربوط به زمانهای قدیم و قصر  در نقاط متعدد در اطراف آن مثل پارک Nijubashi پلی است معروف، و یا “پل دو،”  وجود دارد .همچنین بازدید کنندگان می توانند به باغ شرق هیگاشی-Gyoen بروند و از تمام قسمتهای آن که برای دیدن عموم آزاد است استفاده کنند . از دیگر جاذبه ها برای گردشگران توکیو رفتن به مرکز خرید معروف کنزا  است، رفتن به تئاتر کابوکی- ZA با اجرای کابوکی آن، و همچنین تئاتر Enbujo Shimbashi با رقص آزوما-odori سنتی خود و اجرای Bunraku .

فصل سفر مجری تور ژاپن با بهترین قیمت در ایران.

با فصل سفر بهترین تجربه ها را در سفر به ژاپن داشته باشید

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : جاذبه,های,گردشگری,ژاپن,قسمت,1, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 248 تاريخ : پنجشنبه 17 آبان 1397 ساعت: 1:32

سرویس غذای شرکتی مامان‌پز با دارا بودن منوهای شرکتی بسیار متنوع و قیمت مناسب هم اکنون با شرکت‌های بزرگ و معتبری در تهران همکاری دارد. در این سرویس شرکت‌ها این امکان را دارند که از غذاهای خانگی که توسط 400 کدبانوی هنرمند و 100 رستوران برتر تهران تهیه می‌شود، غذای شرکتی خود را تهیه نمایند.

تحول در سفارش غذای شرکتی با اپلیکیشن مامان‌پز

با استفاده از اپلیکیشن سفارش غذای پرسنلی که توسط مامان‌پز توسعه داده شده است، ابتدا غذاهای منتخب توسط مدیریت مجموعه یا مسئول مربوطه انتخاب می‌شود. سپس همه کارمندان می‌توانند با استفاده از تلفن همراه خود (اندروید، IOS، وب و حتی پیامک)، سفارش غذای خود را از بین غذاهای پیشنهادی موجود ثبت نمایند و دیگر احتیاجی به هماهنگی و اتلاف وقت برای دریافت سفارشات کارمندان به صورت تک تک توسط مسئول تدارکات وجود ندارد.

 

 ویژگی های این اپلیکیشن:

·مدیریت کارمندان و گزارش‌گیری هزینه‌ها

·امکان نظرسنجی از کارمندان و مشاهده غذاهای پرطرفدار

·ثبت یادآور برای جلوگیری از فراموشی ثبت غذا

· ایجاد حساب کاربری مهمان

·مدیریت سفارش مدیران

 

غذای شرکتی سالم با طعم غذای خانگی

سرویس غذای شرکتی مامان‌پز علاوه بر همکاری با رستوران­ها و تهیه­غذاهای برتر تهران، با خانم‌های خانه‌داری همکاری می­کند که دارای کارت بهداشت از مراکز بهداشت شهر تهران می‌باشند، این امکان را برای شرکت‌ها به وجود آورده است که غذایی سالم همراه با طعم غذای خانگی به دست کارمندان برساند. همچنین هر خانم خانه­دار غذا را در تعداد کم، با مرغوب­ترین مواد اولیه و دقت پخت غذای خانگی تهیه می­کند. لذا غذاهای هر خانم خانه­دار دقیقا مطابق با سلیقه و سفارش همان شرکت از لحاظ میزان چربی، نمک، نوع گوشت و روغن مورد استفاده و سایر معیارهای مورد نظر شرکت پخته می­شود.

 

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : تحولی,در,سفارش,غذای,شرکتی,با,اپلیکیشن,جدید,غذای شرکتی با اپلیکیشن مامان‌پز, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 259 تاريخ : چهارشنبه 16 آبان 1397 ساعت: 10:55

کسب درآمد با آشپزی در منزل با مامان‌پز

کسب درآمد با آشپزی در منزل برای خانم های علاقه مند به پخت و پز یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد است. بسیاری از خانم های کدبانوی ایرانی به خوبی با فنون آشپزی و پخت و پز آشنایی دارند و می توانند غذاهای خوشمزه و خوش آب و رنگی را تهیه کنند. کسب درآمد از کاری که همیشه انجام می دهید بسیار ساده تر است. خانم ها به صورت روزمره برای اعضای خانواده غذا می پزند ولی آیا می دانید همین فعالیت دائمی، می تواند درآمد بسیار زیادی را برایتان به همراه داشته باشد. اگر در زمینه پخت غذا و آشپزی مهارت دارید ما پیشنهاد ویژه ای برایتان داریم.شما با آشپزی در منزل خود نیز می توانید به راحتی کسب درآمد کنید.

آشپزی در منزل با مامان‌پز

خانم های کدبانو و هنرمند تهرانی اگر به دنبال یک درآمد همیشگی و رو به رشد هستید با ما مامان پز بگیرید. وب سایت مامان پز بستری امن برای ایجاد اشتغال خانم های تهرانی است که تا کنون سود قابل توجهی را نصیب خانم های با سلیقه کرده است. یکی از متداول‌ترین و مهم‌ترین هنرهای خانگی که مختص خانم‌های خوش‌سلیقه ایرانی است، آشپزی است. آشپزی در عین اینکه می‌تواند یک هنر باشد، یکی از بهترین پیشنهادهای کار در منزل برای خانم‌ها است که این روزها به کمک وب‌سایت مامان‌پز توانسته زندگی بسیاری از خانم‌های هنرمند را در پایتخت متحول کند.

خانم های خانه دار، مادرهای دوست داشتنی از شب قبل، مواد غذایی را با عشق آماده می‌کنند تا روز بعد غذایی سالم و خانگی را برای خانواده ها و جوانان تهرانی طبخ کنند. نیاز هر روزه افراد به غذای گرم با کیفیت و سالم، سود خوب از مزایای همکاری با وب سایت مامان پز است. مهارت های خود در زمینه آشپزی و طبخ غذاهای ایرانی و فرنگی را به پول تبدیل کنید.

مامان پز و آشپزی در منزل

شما تنها روی آشپزی تمرکز کنید و مهارت های آشپزی خود را ارتقا دهید. همه کارهای سخت و پیچیده بازاریابی اینترنتی را به ما بسپارید. بدون اینکه هر روز از خانه خارج شده و به محل کار خود مراجعه کنید، بدون سپری کردن اوقات زیادی در ترافیک، بدون هیچ مشکلی در خانه و آشپزخانه خود برای مشتریان خود غذا بپزید. پیدا کردن مشتری و فروش غذا سخت ترین مرحله از کار در منزل است که توسط تیم حرفه ای وب سایت مامان پز به خوبی مدیریت می شود.

آشپزی در منزل با مامان‌پز

در واقع مامان‌پز یک سرویس اینترنتی کاربردی است که دارای وب‌سایت، نرم‌افزار تلفن همراه و شبکه‌ای گسترده از خانم‌هایی است که در سراسر پایتخت با آشپزی در منزل خود کسب درآمدو غذاهای خوب خانگی تهیه می‌کنند. غذاهایی که با همه غذاهای بیرون از خانه متفاوت است و با عشق تهیه شده‌است. غذاهای مامان پز طعم واقعی دستپخت مامان ها را دارد و قابل مقایسه با هیچ رستورانی نیست.

اگر عاشق غذا درست کردن هستید و اگر به دنبال یک ایده خوب برای کار در منزل برای خانم‌ها باشید، عضویت در مامان‌پز کار دشوار و پیچیده‌ای نیست. کافی است به صفحه عضویت در سایت مامان‌پز مراجعه کنید، اطلاعات موردنیاز را وارد کنید و منتظر شوید تا با شما تماس گرفته شود.

میزان درآمد روزانه با آشپزی در منزل چقدر است؟

مامان‌پز بستری فوق‌العاده مفید برای همه ماست. از جوان‌هایی که دور از خانه مشغول کار سخت هستند و با نوش جان کردن این غذاهای خانگی انرژی می‌گیرند، تا خانم‌های هنرمندی که ما را مهمان دست‌پخت شان می‌کنند. یک گروه پرتلاش، همه برای یک هدف می‌جنگند: غذای خانگی برای همه! میزان ثابت و یکسانی را نمی توان برای درآمد آشپزی در منزل در نظر گرفت. سود واقعی نصیب کسانی می شود که علاقه بیشتری به پخت و پز دارند و برای نظرات مشتری ها ارزش قائل هستند. خانم هایی که منوی غذایی کامل تری هم داشته باشند همیشه پول بیشتری به دست می آورند. در این زمینه تنوع لیست غذایی، کیفیت غذاها و تعداد سفارش ها تاثیرگذار است.

برای نمونه مامان آفاق یکی از فعال ترین اعضای مامان پز است که اغلب غذاهای شرکتی را برای سازمان ها تهیه می کند. مامان آفاق با ارسال 100 سفارش در روز توانسته درآمد روزانه خوبی را به دست آورد. کار در منزل برای اعضای مامان پز مزایای زیادی دارد که درآمدزایی جزئی از آن است. بدون شک آشپزی و تهیه غذا کار ساده ای نیست ولی می تواند درامد قابل قبولی را به همراه داشته باشد.

 

مامان ترنج یکی دیگر از اعضای خوشنام سایت مامان پز است که با وجود داشتن فرزند کوچک، کار در منزل را به کارهای بیرون از خانه ترجیح داده است. لیست غذای مامان ترنج خیلی متنوع هست و همیشه مشتری ثابت دارد. کسب درآمد دائمی با سود واقعی بخشی از مزایای کارکردن در مجموعه ای بزرگ به نام مامان پز است.

 

 

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : آشپزی,در,منزل,اشپزی مامان پز, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 210 تاريخ : دوشنبه 14 آبان 1397 ساعت: 16:47

انتخاب یک سرویس خوب برای وبلاگ نویسی امری حیاتی است. اگر میزبان نوشته ها و محتوای وبلاگ شما، دارای کیفیت خوبی نباشد، زحماتی که برای نوشتن گذاشته اید را می توان هدر شده تصور کرد. سرویس های گوناگونی برای وبلاگ نویسی در بین سایت های فارسی وجود دارد که به تعداد آنها هم افزوده می شود. اگر می خواهید به وبلاگ نویسی به عنوان یک حرفه نگاه کنید، لازم است که اول به این سوال پاسخ دهید:”بهترین سرویس وبلاگ دهی کدام است؟”.

Image result for ‫سرویسهای وبلاگ 

دهی‬‎

پاسخ این سوال برای افراد گوناگون فرق می کند. البته این واضح است که هرچه خدمات سرویس وبلاگ دهی بیشتر باشد، بهتر است. ولی چیزی که روشن است این است که برای شروع یک وبلاگ نویسی خوب، باید ابتدا بهترین سرویس وبلاگ دهی را انتخاب کرد، چون با عوض کردن وبلاگ بعضاً با مشکلاتی مواجه می شوید.

 در اینجا میخواهم سه  سرویس وبلاگ نویسی که بیشترین کاربرد را در بین ایرانیان دارند را به شما معرفی کنم . این سه سرویس عبارتند از:

نگار بلاگ

بلاگ بیست

نگارا بلاگ

اینها پایدارترین سرویس های وبلاگدهی ایرانی هستند. پایداری در وبلاگ نویسی حرف اول را می زند، به این دلیل که اگر یک شب بخوابید و روز بعد از وبلاگتان خبری نباشد، چه حسی به شما دست می دهد؟ پس انتخاب های بیشتری مانند سرویس های نوظهور هم پیرامون شما وجود دارند، ولی ما در اینجا این سه سرویس به شما پیشنهاد میشود که وبلاگ نویسی را با انها شروع کنید .

بهترین سرویس وبلاگ دهی کدام است؟ با نگار بلاگ وبلاگ نویسی را شروع کنید نگارا بلاگ پایدارترین سرویس بلاگدهی بلاگ بیست جدیدترین سرویس بلاگدهی

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نگارا,بلاگ,پایدارترین,سرویس,بلاگدهی, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 193 تاريخ : جمعه 11 آبان 1397 ساعت: 10:15

فرم خام برنامه عملیاتی

  • فرم خام برنامه عملیاتی
    فرم خام برنامه عملیاتیدسته: مدیریت
    بازدید: 11 بار
    فرمت فایل: docx
    حجم فایل: 16 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 1

    فرم خام برنامه عملیاتی مورد استفاده سازمان های برنامه محور

    قیمت فایل فقط 33,000 تومان

    خرید

    فرم خام برنامه عملیاتی مورد استفاده سازمان های برنامه محور

    قیمت فایل فقط 33,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : فرم , برنامه عملیاتی

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : فرم,خام,برنامه,عملیاتی, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 214 تاريخ : جمعه 4 آبان 1397 ساعت: 21:41

hef 2


توليد کننده مستقيم:حفاظ هاي ساختماني:حفاظ شاخ گوزني و حفاظ سرنيزه رو ديواري با مناسب ترين قيمت و کيفيت

حفاظ شاخ گوزني با ساختار فلزي که از ميلگرد هاي تيز و فرم داده شده تشکيل شده است که کل سطح ديوار را با نماي زيبا همچون بوته خار پوشش ميدهد و عبور از آن را غير ممکن مي نمايد.
قابل اجرا بر روي انواع ديوار – نرده – حصار دراندازه هاي متفاوت و رنگ دلخواه شما ميباشد.

حفاظ سرنيزه روديواري (آبشاري)
توليد اين نوع نرده (حفاظ سرنيزه) و حفاظ‌‌‌ روديواري ايجاد تنوع، ايمني بالا و کيفيت بيشتر با طرح‌هاي به روز با توجه به نياز صنعت ساختمان است.
محصولات توليدي از مواد اوليه مناسب تهيه شده است.
اين محصولات داراي ايمني منحصر به فرد است که عبور از آن پس از نصب بر روي ديوار تقريبا غيرممکن است.
اين محصول قابليت کاربرد در فرودگاه‌ها، مجتمع‌هاي ساختماني و اداري،مدارس، هتل‌ها، ويلاها و منازل شخصي را دارد.

hef 1

مشاهده نمونه تصاوير بيشتر و يا ارتباط مستقيم با توليد کننده مستقيم: حفاظ هاي ساختماني حفاظ شاخ گوزني – حفاظ سرنيزه رو
ديواري با مناسب ترين قيمت به سايت http://hefazeiran.blog.ir مراجعه نماييد.

حفاظ شاخ گوزني ,حفاظ روديواري ,حفاظ سرنيزه

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : طرز,ساخت,حفاظ,شاخ,گوزنی,وحفاظ,رودیواری,حفاظ شاخ گوزنی,حفاظ رودیواری ,حفاظ سرنیزه, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 209 تاريخ : سه شنبه 1 آبان 1397 ساعت: 4:01

لینک دوستان

خبرنامه